Puisi cinta dalam bahasa Slovakia

Puisi cinta dalam bahasa Slovakia


Keď túžba stáť pevne na hrudi
Zabalené trpí srdcervúce
Páči sa mi dych
Ochudobnený o kyslík kvôli chýbať

Obávam sa zoznámiť s touto príchuťou
Urobiť starostlivo tak nezraniteľný chuť
Obávam sa, že zvyknutý nechať ujsť
Urobiť pozor, tak otupení

Celé srdce Držím
Tak, že lampa lásky stále horí
Nedovoľte, aby ani jedna sekunda stmievača
Všetko, čo som urobil, bolo pre teba

Je tu láska bez očí?
Aj keď na okamih sa chcel stretnúť
Vyňaté zo srdca pút
Putá vynechal kvôli tebe

Prebudil som sa na mojej oddanej lásky paláci
Ku chrániť steny s percayaku
Ku obloha všetko s keihklasanku
Ku starostlivosti keteguhanya s úprimnosťou

A ja vytvoriť mier s láskou
Keby osud nie je merenggutmu
Keď sa mi podarí udržať nesmrteľnosť života
Nie som boh, najschopnejší
Ovládanie všetko, čo chcem

Nie som anjel strážny
Ktoré slu vás sprevádzať po celý čas
Má jediná láska vo svojom srdci
Miluj svoj život

Nikdy ťa chcem zabudnúť
navyše neznášam
Niekoľkokrát sme prešli toľko príbehov
Radosť a smútok brsama
Je ťažké zabudnúť

Veľmi nemožné nenávidieť
Vzhľadom na to, že si tak pamätný
Vzhľadom k tomu, že ste tak hlboko
Verte mi moju lásku
si len jedna moja láska

Ako by všetko je ľahké
Bol veľmi mempesonaku
Jeho akcie sú vždy pozvať pozornosť
V skutočnosti nikdy popraskané na mojej mysli

Uisťujem krok tegasku
Tuhý gemintar ho
Snažte sa posilniť odhodlanie zaokrúhliť
Zhromažďovanie všetkých pot mučenia

http://alahbauriahbaksipasin.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar