Cerpen singkat bahasa Denmark

Cerpen singkat bahasa Denmark


På en dag at være helt nøjagtig i Bandung, der var to twin piger navngivne juli og Sofi. Men Sofi født ufuldkomne, han defekter i ansigtet, mens Juli måned født perfekt. De voksede sig større, indtil en dag i juli og Sofi vokser op, juli og Sofi forlod sine forældre, når de rammer en alder af voksenalderen.

Da det var juli begyndte at arbejde hårdt for at støtte hendes søster Sophie der blev født handicappet i ansigtet, han wantid kan se den smukke verden derude, men ak, Sofi indse, at han er handicappet, er ikke som i juli er født perfekt.

Sofi hemmeligt elskede en mand ved navn Tristan, men Sophie turde ikke fortælle af juli. Indtil en dag indse, at det faktisk er Tristan Sofi ligesom juli. Sofi følte skuffet han sagde "jeg ikke fortjener at blive elsket af en mand, der er perfekt som Tristan, hvor måske hun kunne elske handicappet pige som mig".

Indtil en da Sofi valgte at begå selvmord i skam med ansigtet defekter, mens Juli var på kontoret for at komme hjem og fortælle - Short Story Short, En fortælling om to piger Twins - Sofi, at han måtte tjene penge til driftsomkostninger Sofi, Juli sagde "Definitely Sofi glad nu være i drift på hans ansigt og ikke være flov over at gå ud af rummet ".

Juli gik hjem med det samme, hun kunne ikke vente med at fortælle Sofi. Da juli ankom til lejligheden i juli kalder Sofi, men der var ikke noget svar fra Sofi juli søger kekamar Sofi men nej. I juli blev der også badeværelset Sofi, og juli var overrasket over at se Sofi liggende smurt ind i blod.

Juli var skreg og græd, han omfavnede Sofi og sagde "Hvorfor gør du det Sofi, har jeg fået penge på dine driftsomkostninger, men hvorfor gør du dette, og forlade mig".

Officerer lejlighed høre råben og gik lige til juli. Officerer lejlighed var overrasket over at se kvinden i armene på juli vidste han ikke, at juli havde en tvillingebror, fordi han aldrig havde set, at der ud til lejligheden i juli var der en kvinde i juli.

3 år senere i juli og Tristan gift, først de levede lykkeligt. På et tidspunkt i juli og Tristan gik en tur, og de ved et uheld mødes en astrolog og Permal det forudsige fremtiden for juli og Tristan fra et kort.

Prognoserne sagde "Livet vil du blive forstyrret af noget, der kommer fra fortiden for at tage livet af en af ​​jer". Men de har ikke umiddelbart tro profetierne, især Tristan. Men ubevidst juli sidste ende påvirket af denne profeti, og pludselig huskede han sin tvillingebror.

Siden juli og Tristan på stemmetællere juli uafviklede næsten hver dag, han får mareridt, body blå mærker uden grund og skygger på Sofi gør det næsten stress, og derfra i juli at indse, at Tristan og hans liv er i fare. Juli blev inviteret til at møde den spåkone Tristan tilbage, så i juli fortalte oraklet "Hvordan stoppe profeti ske", svarede Astrolog "Prognoser kan ikke stoppes med alle midler".

Prognoserne skyndte sig bort, rædsler i stigende grad truet i juli og Tristan. Indtil en da Sofi kom juli og viste sit ansigt, Juli var bange og skreg. Hørelse bereriak juli blev Tristan Tristan besøgte i juli og blev glædeligt overrasket over Sofi tvillingebror af sin kone i juli. Sofi vendte rundt og gik lige til Tristan, Sofi sagde: "Du, som har gjort mig som denne, nu vil jeg sætte en stopper for dit liv".

Sofi har ikke haft tid til at besvare Tristan Tristan blev straks faldet fra toppen af ​​lejligheden, og juli råbe meget højt og sagde til Sofi "Sofi Hvorfor gør du det, hvad Tristan galt med dig?" Sophie svarede: "Han har allerede gjort mig være sådan".


Juli sagde: "Hvad er der gjort Tristan, og hvorfor gjorde du forlader mig Sofi, faktisk i den tid, jeg ønsker at fortælle dig, at jeg har fået pengene til driftsomkostninger dit ansigt, men hvorfor du gør det og forlod mig Sofi.

Jeg er meget glad for dig ". Sofi græd og svarede "Fordi jeg elsker Tristan, men han var mere kærlighed. Jeg gør det, fordi jeg skammede mig over mit ansigt deformeret, jeg også elsker dig i juli ". Sofi og endelig gik i luften i juli alene.

http://alahbauriahbaksipasin.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar